tisdag 8 maj 2012

så skönt jag klarade dag 2 =)

mmm härligt dag två är över och nu är det dag 3 nu kan det bara bli bättre jag har bestämt mig för att det ska gå , och jag ska inte hoppa på ngt sockertåg mera för det gör mig inte frisk har några små tankar som jag tänker när jag känner att det blir jobbigt * det är ingen som kan göra det åt dig ,vill jag bli sockerfri och även gå ner i vikt så är det jag själv som måste göra ngt åt det här. * är verkligen bröd det bästa du kan ge din kropp/Hälsa ge dig kropp det den behöver , inte skräp-jag väljer själv *övervikten är varken bra för min RA eller risken för diabetes vad vill du med ditt liv,har du inte nog med mediciner ? *Vill du klä dig i tält eller vill du kunna hitta fina kläder * jag klarar det här och det är jag som gör det för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar